Biztonságos és széles körben elterjedt fizetési megoldásokat kínálunk, melyek növelik üzlete forgalmát.

Sokszínűség

Felhasználóink között szinte minden korosztály és célcsoport megtalálható, hiszen termékeinket vállalati partnereink országszerte használják juttatási és ösztönzési célokhoz, valamint szociális támogatásokhoz egyaránt.

Biztonság

A legkorszerűbb biztonsági elemekkel ellátott utalványainkkal és hamarosan érkező modern kártyáinkkal a fizetés és a beváltás is egyszerű és zökkenőmentes.

Ajánlatot kérek
Elégedett ügyfelek

Ismerje meg termékeinket!

Rewin Ajándékutalvány

Új, legkorszerűbb biztonsági elemekkel ellátott, szélesebb körben elkölthető utalvány.

Megnézem

Rewin Utalvány kizárólag fogyasztásra kész hideg- és melegételre

Korszerű biztonsági elemekkel ellátott, szűkített termékkörökre felhasználható papírutalvány.

Megnézem

Rewin Standard Kártya

Rövidesen érkezik Mastercard alapú fizikai és virtuális kártyánk, mely érintéses fizetésre lesz alkalmas. További részletek hamarosan..

Megnézem

Gyakran ismételt kérdések

Meddig tudom visszaküldeni a lejárt utalványokat?
A lejárt utalványokat minden esetben a lejáratot követő első hó végéig lehet visszaküldeni. (A tárgyévet követő év január 31-ig.)
Mit kell tennem, ha az adataimban változás történik?
Kérjük, céges bélyegzővel ellátva küldje el számunkra adatfrissítő nyomtatványunkat, melyen meg tudja jelölni a megváltozott adatokat.
Mikor és hogyan kapom meg a számlát?
A kifizetést követően postai úton 2 héten belül jut el a beváltóhelyekhez a számla.
Milyen lehetőségeim vannak az utalványok visszaküldésére?
Az utalványok visszajuttatására 2018. június 1-től az alábbi lehetőségek állnak elfogadóhelyi partnereink rendelkezésére:
Postai feladás vagy biztonságos csomagfeladás futárszolgálaton keresztül:
A postai csomagok gyakori eltűnése miatt javasoljuk, hogy az utalványokat kizárólag értéklevélként adják fel. Az elveszett postai küldeményekért felelősséget nem vállalunk!
Postázási cím: Rewin Magyarország Kft. 1134 Budapest, Váci út 45. Átrium Irodaház, G recepció 3. emelet.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyes utalványleadás, a pénztári átvétel és vásárlás 2018. június 1-től irodánkban megszűnt. Kérjük, hogy az utalványok leadására a fenti lehetőségek közül válasszanak.
Feltétlenül szükséges-e lebélyegeznem az elfogadott utalványok hátoldalát és kísérőjegyzéket küldeni?
Igen. Kérjük, visszaküldés előtt mindig érvénytelenítse az utalványokat, azok hátoldalán a saját céges bélyegzőjével lepecsételve. A beküldött utalvány-csomagok azonosítása érdekében kérjük, használja kísérőjegyzék nyomtatványunkat!
Nem találta meg amit keresett? kattintson ide!